Enginyeria Tècnica Agrícola esp. Indústries Agràries i Alimentàries (1997) |
Assignatures |
DIBUIX |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | DIBUIX | Codi | 19031001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 1.5 | 4.5 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer els mecanismes de representació. | A8 A9 A10 A20 A37 |
B1 B2 B3 |
C4 |
Comprendre la geometria pojectiva del dibuix. | A8 A10 |
B1 B2 B3 B9 B12 |
C4 |
Predir la representació d'una peça o instal.lació. | A8 A9 A10 A20 A37 |
B2 B3 B4 B5 B9 B12 |
C4 |
Aplicar els mecanismes de representació. | A8 A9 A10 A37 |
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 |
|
Produir imatges i representacions optimes de peces i instal.lacions. | A8 A9 A10 A20 |
B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 |
|
Comprendre els mecanismes de representació per ordinador. | A8 A10 A37 |
B1 B2 B3 |
C4 |
Aplicar els mecanismes de representació. | A8 A10 A37 |
B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 |
|
Conèixer els fonaments necessaris aplicables dels sistemes de representació. | A8 A10 |
B2 B3 |
C4 |
Aplicar els sistemes de representació. | A8 A10 |
B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 |
|
Responzabilitzar a l'alumne en que el dibuix és un llenguatge amb tot el que això implica. | A8 A10 |
B1 B2 B3 |
C5 |