Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (1993) |
Assignatures |
ENGINYERIA DE LA REACCIÓ CATALÍTICA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | ENGINYERIA DE LA REACCIÓ CATALÍTICA | Codi | 20012210 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Descriure les etapes d’una reacció catalítica i deduir una equació per la velocitat de reacció. | A3 A5 |
B3 B8 B14 |
|
Calcular els paràmetres d’una equació de velocitat a partir de dades mesurades. | A3 A5 |
B1 B4 |
|
Descriure els mecanismes de desactivació de catalitzadors i determinar les equacions d’activitat catalítica. | A3 A5 |
B3 B8 B14 |
|
Descriure el transport de matèria i energia entre la superfície d’un catalitzador i el fluid que l’envolta. | A1 A2 A3 A5 |
B3 B8 B14 |
|
Descriure la reacció i difusió simultànies en sòlids catalítics porosos. | A1 A2 A3 A5 |
B3 B8 B14 |
|
Analitzar les limitacions internes i externes a la velocitat de reacció global per una partícula de catalitzador. | A1 A2 A3 A5 |
B3 B8 B14 |
|
Crear models per sistemes reactius de dues fases (reactors de llit fix, llit fluiditzat, llit descendent, monòlits), i tres fases (reactors de suspensió i llit escorregut (trickle-bed)). | A1 A2 A3 A5 A10 |
B1 B3 B8 B14 |
|
Dimensionar un reactor catalític heterogeni per assolir una producció determinada. | A10 |
B1 B4 B8 B11 B14 B15 |
|
Escollir el tipus de reactor idoni i la configuració de reactor més adequada per una reacció concreta. | A10 |
B1 B4 B8 B11 B14 B15 |
|
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. | B7 |
C5 |