Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (1993) |
Assignatures |
PROCESSOS DE SEPARACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | PROCESSOS DE SEPARACIÓ | Codi | 20012221 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Seleccionar les condicions adequades d’operació d’una columna de destil.lació multicomponent pel que fa a la pressió, a la relació de reflux i el nombre d’etapes. | A1 A3 A4 A6 |
B1 B3 B6 B8 B11 B19 |
C1 |
Modelitzar les diferents formes bàsiques d’operació en destil.lació discontínua. | A1 A3 A4 A6 |
B1 B6 B8 B11 B19 |
C1 |
Determinar el nombre d’etapes i els cabals per realitzar una separació mitjançant extracció o absorció. | A1 A3 A4 A6 |
B1 B6 B8 B11 B15 B19 |
C1 |
Enumerar i descriure els principis bàsics de separació de les diferents operacions basades en membranes. | A1 A3 A4 A6 |
B8 B11 B15 B19 |
C1 |
Determinar la pressió de treball, el tipus, número i disposició dels mòduls, les característiques dels efluents i el cost energètic per a una planta desalinitzadora. | A1 A3 A6 A12 |
B1 B3 |
C1 |
Predimensionar separadors gas-líquid, líquid-líquid i sòlid-líquid. | A1 A3 A6 A11 |
B1 |
C1 |
Dimensionar columnes de plats i de rebliment i els seus principals elements interns. | A1 A3 A6 A12 |
B1 B3 B8 B11 B15 B16 |
C1 |
Cercar a la literatura els valors de les propietats físiques, termodinàmiques, etc. | B3 B10 B11 |
C1 C2 |
|
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. | B7 |
C5 |
|
Treballar en equip amb plena responsabilitat individual. | B12 B13 B18 |