Guia docent Escola Universitària d`Infermeria |
català |
Infermeria (2002) |
Assignatures |
INFERMERIA MATERNO-INFANTIL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | INFERMERIA MATERNO-INFANTIL | Codi | 18031008 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
15 | 4.5 | 10.5 | Troncal | Segon | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Adquirir els coneixements que permetin tenir cura de les dones en els diferents nivells d’atenció i durant tot el cicle reproductiu, tenint en compte la seva individualitat i el context familiar, social i ambiental. | A1 A3 A5 A7 A8 A9 A13 A14 A16 |
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B11 B15 B17 B22 |
C2 C5 |
2. Aprofundir en l’observació, anàlisi i resolució de problemes enfront situacions pràctiques rellevants tant professionals con socials, en els que està implicada la salut reproductiva. | A1 A2 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A10 A12 A13 A16 A17 A19 |
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B13 B15 B20 B22 B24 |
C2 C5 |
3. Aplicar les cures d’infermeria que necessita cada individu en les diferents etapes evolutives. | A10 A11 |
B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B14 B15 B20 B21 B22 B23 B24 B25 |
C2 C5 |
4. Conèixer els aspectes bàsics en relació a totes les etapes de la infància, tenint en compte els aspectes biopsicosocials. | A1 A13 A14 A16 |
B1 B3 B4 |
C2 C5 |
5. Adquirir actituds i habilitats en la valoració de l’estat de salut dels nenes contribuint a millorar el creixement i desenvolupament de la població infantil. | A1 A2 A4 A5 A7 A11 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 |
B1 B3 B4 B6 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B20 B21 B24 B25 |
C2 C5 |
6. Responsabilitzar-se i col•laborar en la realització i aplicació de programes de salut a la infància i de salut reproductiva. | A2 A4 A5 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 |
B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B14 B18 B24 B25 |
C2 C5 |