Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (1993) |
Assignatures |
CINÈTICA APLICADA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | CINÈTICA APLICADA | Codi | 20011013 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Saber analitzar dades cinètiques i obtenir-ne lleis i models cinètics. | A3 A5 |
B1 B3 B4 B5 |
C5 |
Saber desenvolupar un mecanisme que sigui consistent amb la llei cinètica i les dades experimentals tant per reaccions homogènies com heterogènies. | A2 A3 A5 |
B15 |
C5 |
Comprendre el comportament de diferents tipus de reactors químics tant quan s'utilitzen individualment com combinats entre sí. | A4 A5 A10 |
B3 B8 |
C5 |
Saber triar el millor tipus de reactor i determinar-ne la mida per a una aplicació concreta. | A5 A10 |
B3 B8 B11 |
C5 |
Comprendre la importància de la selectivitat i conèixer les estratègies que permeten maximitzar els rendiments. | A5 |
B15 |
C5 |
Apreciar la importància del transport de matèria, tant intern com extern, en sistemes catalítics fluid / sòlid. | A1 A2 |
B1 B5 B7 B8 |
C5 |
Saber relacionar coneixements d'altres matèries per al disseny correcte d'un reactor. | B10 |
||
Generar l'habilitat de treballar en equip i desenvolupar capacitat per crear un bon ambient de treball. | B12 |
||
Saber presentar de manera rigorosa i entenedora els resultats del seu treball, tant de manera oral com en informes escrits. | B7 |
||
Cercar a la literatura els models i valors de les lleis cinètiques. | B3 B10 B11 |
C1 C5 |
|
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. | B7 |
C1 C4 |
|
Treballar en equip amb plena responsabilitat individual. | B12 B13 B18 |