Treball Social (2001) |
Asignaturas |
GESTIÓ I ORGANITZACIÓ DELS SERVEIS SOCIALS |
Objetivos de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2007_08 |
Asignatura | GESTIÓ I ORGANITZACIÓ DELS SERVEIS SOCIALS | Código | 15051011 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1er | |||||
Descriptores | Cr.totales | Cr.Teoría | Cr.Prácticos | Tipo | Curso | Periodo | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segundo |
Competencias | Objetivos de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Objetivos | Competencias | ||
• L'alumne ha de ser capaç de comprendre el món de les organitzacions i les diferents estructures organitzatives. | A5 A6 A14 A25 |
B3 B9 B11 B12 B13 |
C2 C5 |
• L'alumne ha de conèixer els elements que composen o intervenen en el funcionament de les organitzacions socials, tant públiques com privades, com a lloc de treball dels professionals. | A5 A6 |
B3 B6 B9 B11 |
C5 |
• L'alumne ha de ser capaç d'assolir els elements de coneixement i d'anàlisi sobre la gestió i l'organització dels Serveis Socials. | A5 A6 A7 A8 A11 A14 A21 |
B2 B3 B5 B9 |
C2 C5 |
• L'alumne ha de obtenir els coneixements bàsics per a planificar la creació d'estructures organitzatives o empreses de serveis socials, i ser capaços de dissenyar el seu funcionament. | A1 A2 A4 A5 A8 A11 A13 A21 |
B2 B3 B5 B9 |
C2 C5 |
• El professorat ha d'estimular l'interès de l'estudiant en la comprensió de la importància que té l'estructura i l'estratègia organitzativa d'un servei a l'hora d'aconseguir eficiència en els resultats. | A5 A9 A11 A21 |
B2 B3 B6 B9 |
C2 C5 |
• L'alumne ha de ser capaç d'interrelacionar teoria i pràctica com a procés de retroalimentació continuat. | A5 A7 A8 A10 A19 A20 A22 A25 |
B2 B3 B4 B6 B7 B9 B11 B12 B13 |
C2 C5 |