Guia docent Escola Universitària d`Infermeria |
català |
Infermeria (2002) |
Assignatures |
INFERMERIA GERIÀTRICA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | INFERMERIA GERIÀTRICA | Codi | 18031007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
7.5 | 3 | 4.5 | Troncal | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Explicació del programa, activitats d’avaluació i seguiment de l’assignatura. |
Sessió Magistral | Exposició de continguts teòrics amb suport de mitjans audiovisuals. A partir de l’explicació l’alumne haurà de profunditzar i treballar en els temes de forma autònoma. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Pràctica guiada d’anàlisi de casos, lectura de textos, treball en grup a partir de temàtiques diverses proposades a l’aula, debats. |
Treballs | Realització d’un treball d’avaluació continuada a escollir entre diferents propostes realitzades per la professora. |
Presentacions / exposicions | Ha de fonamentar-se en una exposició que tracti de fer una síntesi de tot el treball fet. Partirà d’un guió orientador fet de la manera més esquemàtica possible i basat en les parts considerades claus del treball. Les característiques principals han de ser la claredat, la síntesi i el rigor. Cal fer èmfasi en el fet que la presentació oral es durà amb un estricte control del temps. |
Seminaris | Consistirà en la pràctica guiada a partir d'una proposta concreta realitzada per la professora. Cal remarcar el treball col·laboratiu dels alumnes. |
Resolució de problemes, exercicis | Pràctica que l'alumne realitza per compte propi i que pretèn la resolució de problemes o exercicis plantejats prèviament a l'aula |
Pràctiques a través de TIC | Consisteix en l'us que realitza l'alumne de l'entorn virtual moodle per al seguiment de l'assignatura |
Fòrums de discussió | L'alumne pot participar en diversos fòrums de debat propossats en l'entorn virtual. Aquestos fòrums sorgeixen d'una qüestió a debatre a partir d'una pel·lícula, o bé poden ser arrel de temes i sucesos d'actualitat |