Guia docent Escola Universitària d`Infermeria |
català |
Infermeria (2002) |
Assignatures |
INFERMERIA MEDICOQUIRÚRGICA I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | INFERMERIA MEDICOQUIRÚRGICA I | Codi | 18031011 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
15 | 6 | 9 | Troncal | Segon | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Identificar la situació de salut i malaltia i els aspectes epidemiològics, fisiopatològics, psicològics, socials i econòmic que influeixen en las situacions a estudi. | A1 A3 |
B1 |
|
2. Reconèixer la manera de com viu i experimenta la persona i la seva família la malaltia i tractaments... i la incidència que té en la seva vida. | A10 A12 |
B9 B20 B22 |
C3 |
3. Planificar el cuidatge posant especial èmfasis en el benestar i el confort, l’ètica i l’estètica d’una manera acurada i sensible. | A2 A9 A12 |
B8 B9 B10 |
|
4. Prendre part en la resolució de les situacions a estudi plantejades. | B1 B2 B3 B5 B8 |
C3 |
|
5. Aplicar tècniques o procediments d’infermeria amb mesures de seguretat i habilitat en el laboratori d’experimentació. | A6 A8 |
||
6.Aplicar el procés d’infermeria tenint com a base els models i principis del “caring” (ambient curatiu, cuidatge afectiu, sostenir l’esperança, ajudar en les necessitats bàsiques amb sentit intencional, respectar el sistema de creences i valors, suport en l’expressió emocional i romandre en el marc de referència de l’altre). | A9 A12 |
B8 B9 |
C3 |