Guia docent Escola Universitària d`Infermeria |
català |
Infermeria (2002) |
Assignatures |
ESTRUCTURA I FUNCIÓ DEL COS HUMÀ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | ESTRUCTURA I FUNCIÓ DEL COS HUMÀ | Codi | 18031016 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
10.5 | 6 | 4.5 | Troncal | Primer | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Aplicar els coneixements d'estructura, morfologia i funcionament en la integració dels signes de normalitat del cos humà | A1 A3 A8 A12 A16 A17 |
B1 B2 |
|
2. Diferenciar els òrgans i estructures com a components dels diferents sistemes i aparells del cos humà | A1 A6 A8 A12 A15 A16 A17 |
B1 |
|
3. Comprendre els mecanismes bioquímics i la seva regulació dels diferents òrgans i sistemes que configuren el cos humà | A1 A6 A12 A16 |
B1 |
|
4. Relacionar les estructures i les funcions orgàniques independents de forma integrada | A5 |
B1 |
|
5. Utilitzar les bases morfològiques i funcionals per realitzar una exploració infermera eficaç | A16 |
B1 B3 B4 |
|
6. Identificar les bases estructurals i funcionals implicades en els processos patològics | A4 |
B1 |
|
7. Utilitzar la terminologia de les diferents àrees de coneixement que integren l'estructura i funció del cos humà aplicada al camp de la infermeria | A16 |
B1 |
|
8. Distingir l'estructura de les biomolècules, les diferents vies metabòliques, i les biomolècules implicades en els processos de transmissió i expressió de la informació biològica amb la intenció d'integrar-les en el funcionament de l'organisme | A16 A17 |
B1 B2 B3 B4 |
|
9. L'alumne s'esforçarà en documentar-se amb interès. Rigurositat i constància davant dels fets bioquímics amb la intenció d'avaluar de forma crítica problemes i en la presa de decisions | A16 A17 |
B1 B2 B3 B4 |