Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (1993) |
Assignatures |
LABORATORI DE QUÍMICA I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | LABORATORI DE QUÍMICA I | Codi | 20011024 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 0 | 6 | Troncal | Segon | Únic primer quad. |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer i complir les normes de seguretat al laboratori. | A14 |
B11 |
C5 |
Adquirir l’habilitat de fer experiments emprant l’utillatge bàsic de laboratori amb seguretat i precisió. | A6 |
B4 B15 |
|
Realitzar observacions acurades i mesures quantitatives sota condicions experimentals controlades. | B4 |
||
Poder emetre hipòtesis explicatives dels fets experimentals, conferir models o decidir quin dels que històricament proposaren expliquen millor aquests fets. | B1 B3 B8 B11 |
||
Resoldre problemes oberts i prendre decisions, de forma responsable, que impliquin l’ús de processos i productes químics. | B1 B3 B14 |
||
Ser capaç de buscar informació per portar a terme un procés experimental concret. | B3 B10 B14 |
||
Caracteritzar les reaccions químiques dels experiments portats a terme. | A3 A5 |
||
Calcular els balanços de matèria i energia de les reaccions i processos. | A1 A2 |
||
Gestionar els residus produïts durant l’experimentació. | A13 |
B11 B19 |
|
Confeccionar una llibreta de laboratori amb el seguiment del disseny i resultats experimentals. | B8 B9 B15 |
||
Ser capaç de comunicar per escrit i oralment informació sobre el tema tractat al laboratori de forma clara, concisa i coherent. | B7 B8 |
C1 C4 C5 |
|
Treballar en equip amb plena responsabilitat individual. | B5 B12 B13 B18 |