2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre)
 Assignatures
  LITERATURA INFANTIL
   Fonts d'informació
Bàsica
  • AMADES, J., Rodallística. Barcelona. Selecta. 1974.
  • BARÓ, M. ; MAÑÀ, T., Formar-se per informar-se. Barcelona. Rosa Sensat. Ed. 62. 1994.
  • BARÓ, M. FONOLL, M. i altres, La nova biblioteca escolar. Barcelona. Ed. 62. 1999.
  • BETTELHEIM, B., Psicoanálisis de los cuentos de hadas. Barcelona. Crítica. 1977
  • BRYANT, S. C., Com explicar contes. Barcelona. Nova Terra. 1967
  • BULLICH. M.; MAURE, M., Manual del rondallaire. Barcelona. La Magrana. 1996.
  • CLIJ., Cuadernos de Literatura Infantil y Juvenil. Barcelona
  • COLOMER, T., Introducción a la Literatura Infantil y Juvenil. Madrid. Síntesis. 1999
  • COLOMER, T., La formació del lector literari. Barcelona Barcanova. 1998.
  • DURAN, T., ROS, R., Primeres literatures. Llegir abans de llegir. Barcelona: Pirene-La Galera, 1998.
  • DURAN, T.; VENTURA, N., Setzevoltes. Barcelona. Graó. Guix. 1985.
  • FARISTOL, Consell Català del Llibre per a Infants. Barcelona
  • GARNER, J. F., Contes per a nens i nenes políticament correctes. Barcelona Quaderns Crema 1995.
  • IN-FÀN-CI-A, Associació de Mestres Rosa Sensat. Barcelona
  • JANER MANILA, G., Literatura infantil i experiència cognitiva. Barcelona. Pirene. 1995
  • LLUCH, G. i altres, De la narrativa oral a la Literatura per a infants. Alzira Edicions Bromera 2000.
  • PELEGRÍN, A., La aventura de oír. Madrid: Anaya, 2005.
  • PROPP, V., Las raíces históricas del cuento. Madrid. Fundamentos.1979.
  • RODARI, G., La gramàtica de la fantasia. Barcelona. Aliorna. 1987.
  • ROS, R., Trenta-tres contes. Barcelona. Rosa Sensat. In-fàn-ci-a. 1986.
  • VALRIU I LLINÀS, C., Història de la Literatura infantil i juvenil. Barcelona. Pirene. 1994
Complementària