Avaluació i Mesura de la Conducta (2007) |
Assignatures |
AVALUACIÓ PSICOLÒGICA EN ÀMBITS DEL DESENVOLUPAMENT HUMÀ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | AVALUACIÓ PSICOLÒGICA EN ÀMBITS DEL DESENVOLUPAMENT HUMÀ | Codi | 115192105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Secadas, F, Escalas Observacionales del Desarrollo, 1998, Madrid: TEA Cambrodí, A. i Sastre, S., Escales d'Observació Sistemàtica 0;0-o;3, 1993, Barcelona:PPU Magnus Magnusson, Thème 4.0, 2004, NOLDUS Dempster, FN, Interference and inhibition in cognition: An historical perspective, 1995, Academic Press Houdé, O., Inhibition and cognitive development: Object, number, categorization and reasoning,, 2000, Cognitivr Development, 151, 63-73 McCarthy, D., Escalas McCarthy de aptitudes y psicomotricidad para niños, 1996, Madrid: TEA Pic, L. i Vayer, P., Educación psicomotriz y retraso mental, 1986, Barcelona: Científico Médica Daurat-Hemeljaf, C., Test del esquema corporal, 1980, Madrid: TEA Kaufman, A.S. y Kaufman, N.L., Evaluación clínica de los niños con las escalas McCarthy, 1983, Madrid: TEA Arnaiz, P. y Bolarín, M.J., Guía para la observación de los parámetros psicomotores, 2000, Revista Iberoamericana de Formación del Profesorad García, L., La observación psicomotriz: transformar la experiencia compartida en comprensión, 2000, Entrelineas Román, J.Mª-García, D. (Eds.), Intervención clínica y educativa en el ámbito escolar, 1990, Promolibro Sastre, G.-Moreno, M., Resolución de conflictos y aprendizaje emocional, 2002, Gedisa López Puig, A., Fracaso escolar en el aprendizaje de las matemáticas. Un enfoque constructivista, 1996, SPUC |
Complementària | |