Filologia Catalana (2001) |
Assignatures |
TEORIA DE LA LITERATURA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | TEORIA DE LA LITERATURA | Codi | 12121002 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
12 | 9 | 3 | Troncal | Primer | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer les eines teòriques i metodològiques bàsiques per a l'anàlisi i la crítica literaris | A5 |
||
Comparar textos literaris | A11 |
C4 |
|
Distingir les metodologies específiques de les diverses perspectives teòriques | A12 |
B2 |
|
Aplicar els coneixements teòrics als treballs d'anàlisi i comentari de textos literaris | A13 |
||
Defensar una opció interpretativa d'un text literari | A14 |
B9 |
|
Argumentar la tria de criteris d'una anàlisi literària | A15 |
||
Utilitzar els recursos multimèdia amb eficàcia | A16 |
C2 C4 |
|
Buscar informació sobre l'assignatura | A18 |
B1 |
|
Conèixer la terminologia específica usada en l'estudi de la Història literària, la Crítica i la Teoria literàries | A8 |
||
Situar l'estudi de la literatura en el marc dels estudis Humanístics, artístics i culturals | B3 B4 |
||
Compartir informacions i criteris, fer treball de grup | B5 B9 B11 B12 |
||
Treure conclusions de la lectura contrastiva | B4 B12 |
||
Adquirir els continguts bàsics per entendre el funcionament dels diferents gèneres literaris | A8 |
B1 |
|
Definir els conceptes específics de la matèria | A8 |
C5 |