Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria |
català |
Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió (1998) |
Assignatures |
ECONOMIA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | ECONOMIA | Codi | 17071109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Obligatòria | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Transmetre els conceptes i tècniques bàsiques de l'anàlisi econòmica | A20 |
B1 B3 B14 |
C1 C2 C3 C4 C5 |
Comprendre els diferents motius que fan que els agents econòmics (consumidors i empreses) prenguin les seves decisions i com el resultat del funcionament dels mercats depèn de la interacció dels participants en el mercat | A20 |
B1 B2 B3 B14 |
C1 C2 C3 C4 C5 |
Determinar l'efecte sobre el funcionament d'un mercat de la intervenció estatal | A20 |
B1 B2 B3 B9 B14 |
C1 C2 C3 C4 C5 |
Exercitar la capacitat d'anàlisi respecte de problemàtiques lligades al funcionament dels mercats a nivell microeconòmic i macroeconòmic | A20 |
B2 B3 B4 |
C1 C2 C3 C4 C5 |
Fer palesa la importància de la realització de problemes i exercicis per a entendre els continguts teòrics de l'assignatura | A20 |
B1 B2 B3 B4 B9 |
C1 C2 C3 C4 C5 |
Fer conscient l'estudiant de la importància d'un estudi continuat de l'assignatura | B12 B13 B14 |