Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Tècnica Industrial especialitat en Química Industrial (1993) |
Assignatures |
PROJECTE DE FI DE CARRERA I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | PROJECTE DE FI DE CARRERA I | Codi | 20021024 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 0 | 6 | Troncal | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Recopilar les principals tècniques utilitzades en el desenvolupament i gestió de projectes i planificar el seu desenvolupament. | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 |
B2 B5 B9 B10 |
C3 |
Aplicar a la solució de diferents casos pràctics i en la realització d'un treball, generalment en equip, guiat per professors especialistes. | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 |
B1 B3 B5 B9 B11 B16 B18 B19 |
C2 |
Preparar la informació necessària per la definició, disseny bàsic, valoració i planificació d'un projecte concret. | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 |
B9 B14 |
C2 |
Cercar a la literatura el "know-how" i resta d'informació existent referida al tema del projecte. | A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 |
C2 |
|
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. | A1 |
B7 B8 |
C5 |
Demostrar, amb els objectius de l'assignatura i les competències descrites, la capacitat per desenvolupar un projecte innovador. | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 |
B2 B4 B5 B6 B11 B12 B13 B16 B17 B18 B19 |
C3 C5 |