Ciències de la Infermeria (2006) |
Assignatures |
TEORIES I MODELS INFERMERS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | TEORIES I MODELS INFERMERS | Codi | 185121111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Acollida i presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts, motivant la participació de l’alumnat. |
Presentacions / exposicions | Presentació del treball elaborat per els diferents grups . |
Treballs | Treball de camp. Estudi del fenómen tristesa - joia Utilitzant la narrativa per la recollida de dades. Transcripció i análisis amb el marc de les teoríes del caring: Parse,Watson,Lenninger. |
Fòrums de discussió | Discussió i anàlisis entre el grup del fenómen de estudi.Conclusions Aquesta activitat es fara en el aula |
Seminaris | Treball de grup vivencial: La presencia.Moments de caring .Silenci Analisis dels conceptes de qualita de vida :a traves de la pelicula "Chocolat· Analisis dels principis del caring a partir de la pelicula "Hable con ella" |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Metodologia PBL. A partir d'una situació de cuidatges ,els estudiants elaboran hi`'otesis d'aprementatge i un pla de treball. En la segona sesió presentan els principis cientifics en que fonamentan les hipótesis. |