Mestre Especialitat en Educació Física (1997) |
Assignatures |
DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ FÍSICA I |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ FÍSICA I | Codi | 11101022 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica | |
Ainscow, M. et al. (2001). Hacia escuelas eficaces para todos. Manual de formación para equipos docentes. Madrid: Narcea. Alonso M. y Pedro M. (1993). La Educación Física y su Didáctica. Madrid: Publicaciones ICCE. Blandez Angel, J. (1996). La investigación acción: un reto para el profesorado. Barcelona: INDE. Blázquez, D. (1990). Evaluar en Educación Física. Barcelona: INDE. Beltran, J. M.; García, R. J. y Hernando, C. (1999). Aplicació didàctica del jocs en educació física. Castellón de la Plana: Universitat Jaume I. Bravo Berrocal, R. et alt. (1999). El juego: medio educativo y de aplicación a los bloques de contenidos. Málaga: Aljibe. Carranza, M.; Mora, J.M. (2003). Educación física y valores:educando en un mundo complejo. 31 propuestas para centros escolares. Barcelona: Graó. Castañer, M. y Oleguer, C. (1992). Unidades didácticas para Primaria. Barcelona: INDE. Contreras, O. (1998). Didáctica de la educación física. Barcelona: INDE. Contreras, O.; de la Torre, A.; Sans, A. (2001). Iniciación deportiva. Madrid: Síntesis. Díaz Lucea, J. (1994). El currículum de la Educación Física en la Reforma Educativa. Barcelona: INDE. Fernández Río, J. (2003). El aprendizaje cooperativo en el aula de Educación Física. Análisis comparativo con otros sistemas de enseñanza y aprendizaje. Valladolid: La Peonza Publaciones. Fraile, A. (2004b). Didáctica de la Educación Física. Una perspectiva crítica y transversal. Madrid: Biblioteca Nueva. Gimeno, S; Pérez Ramírez, C.; Vizuete, M.(2000). Educació física i la seva didàctica. Tarragona: URV, Servei Lingüístic. Lleixà, T.(1993). La Educación Física de 3 a 8 años. Barcelona:.Paidotribo. Lleixà, T. y Soler, S. (2003). Actividad física y deporte en sociedades multiculturales. ¿Integración o Segregación?. Barcelona: ICE-Horsori. Méndez Giménez, C. y Méndez Giménez, A. (1997). Los juegos en el currículum de la educación física. Barcelona: Paidotribo. Mosston, M. y Ashworth, S. (1993). La enseñanza de la Educación Física: la reforma de los estilos. Barcelona: Hispano-Europea. Parrilla, A. (1992).El profesorado ante la integración. Murcia: Cincel. Ríos, M. et al. (1999). El juego y los alumnos con discapacidad. Barcelona: Paidotribo. Salvador Mata, F. (1999). Didáctica de la Educación Especial. Málaga: Aljibe. Romero, C.; Linares, D. y de la Torre, E. (1996). Estrategias metodológicas para el aprendizaje de los contenidos de la Educación Física escolar. Granada: PROMECO. Univ. de Granada. Rosa Sánchez, J.J. (1999). Terminología de la E. F. y su didáctica. León: Universidad de León. Sánchez Bañuelos, F. (1984). Bases para una didáctica de la Educación Física. Madrid: Gymnos. VVAA (1997).Manual del maestro especialista de E.F. .Madrid. Pila Teleña VVAA (1998). Le guide de l´enseignant (vol. 1-2). París E. P. S. VVAA (1997). 44 fiches: cycle 1,2, 3 (2ª ed.) París E. P. S.
REVISTAS Apunts d´Educació Física. INEFC Revista de Educación Física. Renovación de Teoría y Práctica EPS Perspectivas de la actividad física y el deporte Revista de Psicologia del Deporte WEBS Ásquesis: http:// www. askesis.arrakis.es Educación física y deportes: revista digital: http:// www. sportquest.com/revista La educación física en España: http:// www. adi.uam.es/~vmartha/ef1.html
|
|
Complementària | |