Codi |
|
A2 |
Dissenyar i desenvolupar projectes educatius i unitats de programació que permetin adaptar el currículum al context sociocultural. |
A36 |
Conèixer els fonaments psicològics, socials i lingüístics de les diferents necessitats educatives especials i ser capaç d'assessorar pares i professors. |
A37 |
Conèixer la planificació, el desenvolupament i l'avaluació d'una resposta educativa de qualitat per a l'alumnat amb NEE. |
A38 |
Conèixer l'avaluació dels plans de treball individualitzats, introduint ajustaments progressius en els objectius de la intervenció, en l'adequació dels mètodes, les pautes a seguir. |
A40 |
Conèixer els nivells de competència personal dels alumnes i la seva avaluació en aquells àmbits del seu desenvolupament psicosocial que poden estar a l'origen de les seves necessitats especials. |
A46 |
Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa |
A53 |
Col•laborar amb els diferents sectors de la comunitat educativa i de l'entorn. |
A55 |
Realitzar activitats educatives de suport als alumnes en el marc d'una educació inclusiva. |
A64 |
Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva. |
B5 |
Treballar de forma col•laborativa. |
B9 |
Tenir capacitat d'anàlisi i sintesi |
B12 |
Assumir la necessitat del desenvolupament professional continuo a travès de la autoavaluació de la pròpia práctica |
B13 |
Tenir capacitat d'organització i planificació |
B14 |
Ser capaç de prendre decisions |
B21 |
Tenir una actitud de valoració i respecte cap a la diversitat de l'alumnat. |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |
C3 |
Desenvolupar la vida personal professional tenint una perspectiva àmplia i global del món. |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |