Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11181012 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Fer-se amb una explicació global dels processos d'aprenentatge i ensenyança, basada en la concepció constructivista, on es vegin ben caracteritzades les actuacions de les persones implicades en aquests processos | A1 A18 A21 A28 |
B1 B3 B18 |
C3 |
Reconèixer la influència de determinats factors psicològics personals i interpersonals en l'aprenentatge | A1 A18 A20 A40 A43 A44 |
B15 B17 B21 |
C3 |
Desenvolupar, unes competències específiques i perfeccionar, així, formes d'actuar determinades, com la comprensió de la informació que es tracta i la realització d'aprenentatges significatius, la reflexió sobre l'acció, el treball en grup i la participació en la dinàmica de l'aula, | A21 A26 A46 A47 |
B1 B2 B3 B15 B16 |
C3 |
Desenvolupar de manera cada cop més significativa la pròpia imatge com a educadors/es i conrear determinades actituds al respecte: la recerca del rigor en l'estudi, la demanda de funcionalitat a allò què s'aprèn, l'adopció d'una postura crítica en educació amb arguments raonats, la percepció cada cop més fonamentada de voler dedicar-se a l'educació dels infants, a promoure major atenció a la diversitat, així com la intenció de seguir-se formant més i més | A1 A2 A24 A27 A28 A43 A44 A46 A47 |
B3 B6 B12 B15 B17 B19 B21 |
|
Responsabilitzar-se de la pròpia formació i implicar-se a fons en la autoregulació i l'avaluació dels aprenentatges | A2 A18 A20 A43 |
B1 |