2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre)
 Assignatures
  PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Fer-se amb una explicació global dels processos d'aprenentatge i ensenyança, basada en la concepció constructivista, on es vegin ben caracteritzades les actuacions de les persones implicades en aquests processos A1
A18
A21
A28
B1
B3
B18
C3
Reconèixer la influència de determinats factors psicològics personals i interpersonals en l'aprenentatge A1
A18
A20
A40
A43
A44
B15
B17
B21
C3
Desenvolupar, unes competències específiques i perfeccionar, així, formes d'actuar determinades, com la comprensió de la informació que es tracta i la realització d'aprenentatges significatius, la reflexió sobre l'acció, el treball en grup i la participació en la dinàmica de l'aula, A21
A26
A46
A47
B1
B2
B3
B15
B16
C3
Desenvolupar de manera cada cop més significativa la pròpia imatge com a educadors/es i conrear determinades actituds al respecte: la recerca del rigor en l'estudi, la demanda de funcionalitat a allò què s'aprèn, l'adopció d'una postura crítica en educació amb arguments raonats, la percepció cada cop més fonamentada de voler dedicar-se a l'educació dels infants, a promoure major atenció a la diversitat, així com la intenció de seguir-se formant més i més A1
A2
A24
A27
A28
A43
A44
A46
A47
B3
B6
B12
B15
B17
B19
B21
Responsabilitzar-se de la pròpia formació i implicar-se a fons en la autoregulació i l'avaluació dels aprenentatges A2
A18
A20
A43
B1