Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2006) |
Assignatures |
INVESTIGAR LA INSERCIÓ DE LES TIC A L'AULA: L'ESTUDI DE CAS COM A OPCIÓ METODOLÒGICA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | INVESTIGAR LA INSERCIÓ DE LES TIC A L'AULA: L'ESTUDI DE CAS COM A OPCIÓ METODOLÒGICA | Codi | 115011115 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Segon | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
El método de evaluación se basará en: Evaluación continua a partir de la realización de las actividades que se proponen a lo largo del curso así como el grado de participación en los debates y las aportaciones que en ellos se hagan. Es conveniente seguir el cronograma de las actividades tal como se proponen en el curso y cumplir los plazos que se marcan para su entrega. Ello garantiza el intercambio de experiencias y, por consiguiente, el enriquecimiento mutuo de los participantes. Assistència al 80 % de les sessions de videoconferència |