Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) |
Assignatures |
DIDÀCTICA GENERAL I |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | DIDÀCTICA GENERAL I | Codi | 11091001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Primer |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica |
BENEDITO, V., Aproximación a la didáctica., PPU, Barcelona: 1987 FERRANDEZ, A. (Coord.), Didàctica General, UOC, Barcelona: 1996 MEDINA, A. - SALVADOR, F. (Coords..), Didáctica General, Pearson Educ. Prentice Hall., Madrid: 2002 SAENZ, O. (Dtor), Didáctica General. Un enfoque curricular, Marfil, Alcoi: 1994 GARCIA PASCUAL, Enrique, Didáctica y Curriculum, Mira, Zaragoza: 2004 ZABALZA, M.A, Diseño y desarrollo curricular., Narcea. 9ª edic, Madrid: 2004 ZABALA, A, La pràctica educativa. Com ensenyar, Graó, Barcelona: 1995 FERNANDEZ PEREZ, M, Las tareas de la profesión de enseñar, Siglo XXI., Madrid: 1994 RUÉ, Joan, Qué enseñar y por qué. Elaboración de proyectos de formación, Paidós, Barcelona: 2002 |
Complementària |
SANZ, Glòria, Comunicació efectiva a l'aula. Tècniques d'expressió oral per a docents, Graó, Barcelona: 2005 TORRES, J, El curriculum oculto., Morata, Madrid: 1991 URIA, Mª E., Estrategias didáctico-organizativas para mejorar los centros educativos, Narcea, Madrid: 1998 CANO, Elena, Guia per a l'autoavaluació i el desenvolupament de les competències del professorat, Graó, Barcelona: 2005 ECHEITA, G. - JIMENEZ, J.R. i altres, Motivación, tratamiento de la diversidad y rendimiento académico. El aprendizaje cooperativo, Graó, Barcelona: 2002 MALLART, J. i altres, Repensar la Pedagogia, avui., Eumo, Vic: 2001 |