Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L'APRENENTATGE EN LA LECTOESCRIPTURA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L'APRENENTATGE EN LA LECTOESCRIPTURA | Codi | 11091022 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Identificar i analitzar des de models explicatius actualitzats els processos de naturalesa psicològica implicats en els aprenentatges de la llengua escrita i els obstacles que poden aparèixer durant el seu desenvolupament | A1 A3 A4 A34 A41 |
||
Fer-se hàbils en la planificació i disseny de propostes d’intervenció docent per a la prevenció, el diagnòstic i la rehabilitació dels problemes associats a l’aprenentatge de l’escriptura | A2 A38 A49 A51 A61 A71 |
B2 |
C5 |
Construir de manera cada cop més significativa la pròpia imatge com a mestres especialistes en la interpretació dels èxits i fracassos en l’aprenentatge de l’escriptura i en la facilitació mitjançant recursos adients d’aquest procés d’aprenentatge | A36 A57 A58 |