Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) |
Assignatures |
COMENTARI I ANÀLISI DE TEXTOS DE LITERATURA ESPANYOLA CONTEMPORÀNIA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | COMENTARI I ANÀLISI DE TEXTOS DE LITERATURA ESPANYOLA CONTEMPORÀNIA | Codi | 11091217 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Conèixer la literatura espanyola contemporània en el seu marc històric i cultural. | A6 A15 A18 |
||
2. Conèixer la didàctica de la llengua i cultura espanyoles. | A2 A3 A4 |
B19 |
|
3. Mostrar un domini de les tècniques i mètodes de l'anàlisi literària. | A5 |
B9 |
|
4. Identificar la funció i la tipologia dels textos en funció dels diferents gèneres literaris i del seu sistema retòric. | A19 A21 |
||
5. Reconèixer el valor de la literatura per a l'aprenentatge de la llengua, a partir de la lectura i comentari de textos | A3 A4 |
B3 B14 B15 |
|
6. Ser capaç d’analitzar els textos literaris en una perspectiva comparada històrica i cultural. | A15 A18 |
||
7. Utilitzar amb facilitat i eficàcia els recursos i materials de consulta a l'abast per ampliar coneixements i resoldre dubtes. | A21 A48 A49 |
B13 |
|
8. Mostrar la capacitat de continuar l'anàlisi del text literari de forma individual o en grup | A49 A50 |
B3 B4 B5 B11 B12 |
C3 C4 |
9. Expressar-se correctament de manera oral i escrita en castellà. | C5 |