2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997)
 Assignatures
  PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ INFANTIL
   Fonts d'informació
Bàsica ALFONSO, C., La Participación de los padres y madres en la escuela, 2003, Barcelona: Graó
BASSEDAS , E.; HUGUET, T., SOLÉ, I , Aprendre i ensenyar a l'educació infantil, 2004(2ª edició), Barcelona: Graó.
GÓMEZ-GRANELL, C., Infancia y familias, : realidades y tendencias, 2004, Barcelona: Ariel.
MEIL, G. , Pares i fills a l'Espanya actual., 2006. Volum 19., Estudis social de la Caixa
MIRAS, M. , Educación y Desarrollo., 1991, Infancia y aprendizaje, 54. pp. 3-17
VILA, I., Familia escuela y comunidad., 1998, Barcelona: ICE. Universitat de Barcelona Horsori.

CASAS, M. (2008) Material curs “Educació intercultural: fonaments teòrics i aplicació pràctica en el centre educatiu”. Subdirecció General de Llengua i Cohesió social.

 BOOTH,T; AINSCOW,M (2005) : Índex per a la inclusió. Guia per a l’avaluació i millora de l’educació inclusiva. ICE de la UB

COELHO, E. (2005) Ensenyar i aprendre en escoles multiculturals. Barcelona: ICE i Horsori Ed

FLECHA, R. i altres (2006) Transformando la escuela: comunidades de aprendizaje. Barcelona:Graó. Colección: Claves para la Innovación Educativa.

MIRAS, M.; ONRUBIA,J. (1998) “La diversitat dels alumnes. Aspectes emocionals i relacionals” (I i II). Suplement de Perspectiva Escolar. Perspectiva i Diversitat 1. maig 1998 juny 1998 

MONTÓN, Ma. J. (2003) La integració de l’alumnat immigrant al centre escolar. Barcelona: Graó.

Complementària

AINSCOW, M. (2005). Developing inclusive education systems: what are the levers for change?,a Journal of Educational Change, 6, pp.109-124.

ARAMBURU, M. (2005) “La immigració i els usos de l’espai públic”, a Barcelona. Metròpolis Mediterrània. Monogràfic núm. 6: “Civisme: les claus de la convivència”

COELHO, E. (2005) Ensenyar i aprendre en escoles multiculturals. Barcelona: ICE i Horsori Ed.

PUIGDELLÍVOL, Ignasi (2006) Programació d’aula i adequació curricular. El tractament de la diversitat. Barcelona: Graó.


RESOLUCIÓ de 29 de maig de 2009 relativa a l’organització i el funcionament dels centres públics d’educació infantil i primària i d’educació especial per al curs 2009- 2010