Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2006) |
Assignatures |
INVESTIGAR LA INSERCIÓ DE LES TIC A L'AULA: L'ESTUDI DE CAS COM A OPCIÓ METODOLÒGICA |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | INVESTIGAR LA INSERCIÓ DE LES TIC A L'AULA: L'ESTUDI DE CAS COM A OPCIÓ METODOLÒGICA | Codi | 115011115 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Segon | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||
Competències | (*) Hores a classe | Hores fora de classe | (**) Hores totals | ||||||
Activitats Introductòries |
|
1 | 0 | 1 | |||||
Sessió Magistral |
|
6 | 6 | 12 | |||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 | 6 | 6 | |||||
Fòrums de discussió |
|
0 | 6 | 6 | |||||
Estudis previs |
|
0 | 6 | 6 | |||||
Pràctiques a través de TIC |
|
0 | 32 | 32 | |||||
Metodologies integrades |
|
0 | 6 | 6 | |||||
Atenció personalitzada |
|
6 | 0 | 6 | |||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |