Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunic. Política, Instit. i Corpor. en Entorns de Crisi i de Risc (2010) |
Assignatures |
DIRECCIÓ ESTRATÈGICA D'IDENTITAT I COMUNICACIÓ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | DIRECCIÓ ESTRATÈGICA D'IDENTITAT I COMUNICACIÓ | Codi | 12725103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Capriotti, Paul: Branding Corporativo. Fundamentos para la Gestión Estratégica de la Identidad Corporativa, Libros de la Empresa, Santiago de Chile, 2009 (disponible en pdf en www.bidireccional.net). |
|
Complementària | |
Aaker, David: Gestión del Valor de la Marca, Díaz de Santos, Madrid, 1991. Aaker, David: Construir Marcas Poderosas, Gestión 2000, Barcelona, 1996. Aaker, David: Liderazgo de Marca, Deusto, Bilbao, 2002. Albrecht, Karl: La Misión de la Empresa, Paidós, Barcelona, 1996. Arnold, David: Como gestionar una marca, Parramón, Barcelona, 1994. Bernstein, Daniel: La Imagen de la Empresa y la Realidad, Plaza y Janés, Barcelona, 1986. Capriotti, Paul: Planificación Estratégica de la Imagen Corporativa, Ariel, Barcelona, 1999. Capriotti, Paul: La Imagen de Empresa, El Ateneo, Barcelona, 1992. Cerviño, Julio: Marcas Internacionales, Pirámide, Madrid, 2002. Chaves, Norberto: La Imagen Corporativa, Gustavo Gili, Barcelona, 1988. Collins, James y Porras, Jerry: Empresas que perduran, Norma, Bogotá, 1995. Davis, Jeff: La Marca, Prentice Hall, México, 2002. Harvard Business Review: Gestión de marcas, Deusto, Bilbao, 2000. Iacobucci, Dawn: Marketing según Kellogg, Vergara, Buenos Aires, 2002. Ind, Nicholas:La Imagen Corporativa, Díaz de Santos, Madrid, 1992. Kapferer, J. : La marca, capital de la empresa, Deusto, Bilbao, 1992. Kapferer, J. y Thoenig, J.: La Marca, McGraw-Hill, Madrid, 1991. Levitt, Theodore: “La Miopía del Marketing”, en Dolan, Robert: La Esencia del Marketing, Vol. I, Norma, Bogotá, 1995 (el artículo es de 1961). Mc Kenna, Regis: Marketing de Relaciones, Paidós, Barcelona, 1991 Olins, Wally: Identidad Corporativa, Celeste, Madrid, 1991. Pérez, Rafael Alberto: Estrategias de Comunicación, Ariel, Barcelona, 2001. Regouby, Christian: La Comunicación Global, Gestión 2000, Barcelona, 1989. Ries, Al y Ries, Laura: 22 leyes inmutables de la marca, McGraw-Hill, Madrid, 2000. |