Administració i Direcció d'Empreses (2002) |
Assignatures |
MÀRQUETING ESTRATÈGIC |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | MÀRQUETING ESTRATÈGIC | Codi | 16042018 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Tercer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Metodologies | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Kotler, Philip, Direccions De Marketing, Edición Del Milenio, Madrid, Prentice Hall, 2000. Martín Armario, Enrique, Marketing, Barcelona, ARIEL, 1993 Munuera Aleman, José Luís, Rodriguez Escudero, Ana Isabel , Marketing Estrategico, Teoria y Casos, Madrid, Pirámide, 1998. |
|
Complementària | |
Abascal Rojas, Francisco, Como Se Hace un Plan Estratégico, Modelo de Desarrollo de una Empresa, Madrid, ESIC, 1996. Barroso Castro , Carmen , Martín Armario, Enrique, Marketing Relacional, Madrid, ESIC, 1999. Lambin, Jean-Jacques, Marketing Estrategico, 2ª Ed., Madrid, Mc Graw HilL Nieto Churruca, Ana, Llamazares García-Lomas, Olegario, Marketing Internaconal, Madrid Pirámide, 1995. El material per a la resolució de treballs pràctics serà lliurat pel professor al llarg del curs. |