Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA | Codi | 18214009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Integra part del contingut de l'assignatura. Es realitzarà l'estudi d'un cas amb diferents escenaris segon els objectius del tema i amb dades addiccionals a demanda de l'alumnat | ABP: la recerca i discussió de les evidències científiques, la capacitat de síntesi i l’assimilació dels principis científics, i l’autoavaluació grupal i individual |
||||||
Seminaris |
|
Consisteix en dos sessions, en el transcurs de les que es projectaran pel·lícules comercials relacionades amb els temes d'estudi. Incloent l'assistència a la projecció i un assaig curt referents als temes considerats en la sessió. |
Seran objecte d'avaluació la descripció, identificació i anàlisi dels conceptes treballats en aquesta activitat L’observació de l’assistència, participació i aportacions de l’alumnat als seminaris, i les narratives |
||||||
Treballs |
|
Classes tutoritzades d'anàlisi documental. L'alumne/a elaborarà un treball sobre una etapa de la Història del Cuidatge. Es realitzaran tres tutories de dos hores cadascuna per grup. Presentació-Exposició. Al finalitzar el treball cada grup realitzarà una presentació en classe d'una etapa de la Història, que serà objecte d'avaluació. Els treballs de grup seran presentats i defensats davant de la resta de l'alumnat. |
Treballs: presentació escrita i exposició oral, tenint en compte les fonts documentals utilitzades. | ||||||
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Proves que inclouen preguntes directes sobre un aspecte concret. L'alumnat ha de respondre de manera directa mitjançant els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'alumne és breu. | Prova objectiva: assimilació del coneixement i principis científics de l'assignatura. |
||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'alumnat aprovara amb la nota de 5. Per assolir l'aprovat es tindrà que haver superat les proves o treballs demants en les tres primeres parts de l'assignatura per apoder fer la nota mitja. |