Ciències de la Infermeria (2010) |
Assignatures |
TEORIES I MODELS INFERMERS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | TEORIES I MODELS INFERMERS | Codi | 18605111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Acollida i presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts, motivant la participació de l’alumnat. |
Presentacions / exposicions | Presentació del treball elaborat per els diferents grups . |
Treballs | Treball de camp. Estudi d'un fenómen. Utilitzant la narrativa per la recollida de dades. Transcripció i análisis amb el marc de les teoríes del caring: Parse,Watson. |
Seminaris | Treball de grup vivencial: Presencia.Moments de caring .Silenci Analisis dels conceptes de qualitat de vida, factors de cuidatge, a traves d'una pel·lícula. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | A partir d'una situació de cuidatges ,els estudiants elaboran hipòtesis d'aprenentatge i un pla de treball. En la segona sessió presentan els principis científics en que fonamenten les hipótesis, utilitzant diferents conceptes de les teories d'estudi |