Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2006) |
Assignatures |
GESTIÓ DEL CONEIXEMENT I DE CONTINGUTS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | GESTIÓ DEL CONEIXEMENT I DE CONTINGUTS | Codi | 115011110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Segon | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
REFERENCIES: D. HARRIS. Creating a Knowledge Centric Information Technology Enviroment. 1996. URL: http://www.htcs.com/ckc.html F. MATCHLUP, Knowledge: Its Creation, Distribution and Economic Significance. Vol 1: Knowledge and Knowledge Production. Princeton, NJ: Princeton University press, 1980. Global Development Gateway. "harnessing Knowledge and Technology for Sustainable Development and Poverty Reduction". Project Proposal. The World Bank, June 2000. http://www.developmentgateway.org JACKSON, Charles. "Process to Product: creating Tools for Knowledge Managment". Papel presentado a la conferencia internacional de Knowledge Management en Lisboa, Portugal. 2000. NONAKA. The Knowledge Creating Company. Harvard Business Review. November-December 1991. Pàgs. 96-104. P. ROMER. "Beyond the Knoeledge Worker", World Link, Enero/febrero, 1995. Pàgs. 56-60. R. J. HEIBELER. "Benchmarking Knowledge Management", Strategy&Leadership, marzo/abril, 1996. Pàgs. 22-29. T. DAVENPORT, S. JARVENPAA and M. BEERS, "Improving Knowledge Work Processes", Sloan Management Review, verano 1996. Pàgs. 53-66. |
|
Complementària | |