Administració i Direcció d'Empreses (2002) |
Assignatures |
DIRECCIÓ DE MÀRQUETING |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DIRECCIÓ DE MÀRQUETING | Codi | 16042019 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Altres comentaris i segona convocatòria |
El percentage d'avaluació especificat anteriorment es mantindrà per a la segona convocatòria. En el cas d'haver fet i superat el treball, es guardarà la nota de la part pràctica. En el cas de no haver fet i superat el treball, s'haurà de realitzar una part pràctica (40%) i una prova tipus test del (60%). Per obtenir la nota final s'hauran de superar cadascuna de les parts. En el Moddle es detallarà l'explicació del desenvolupament de la pràctica a realitzar. |