Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria Informàtica (1997) |
Assignatures |
COMERÇ ELECTRÒNIC |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | COMERÇ ELECTRÒNIC | Codi | 17012210 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Comprendre els diferents sistemes que componen una arquitectura de comerç electrònic (e-commerce) i també les diferents modalitats de comerç electrònic depenent dels participants. | A7 A20 |
||
Conèixer els conceptes de seguretat de la informació i quines tècniques hi ha per assolir-los en els diferents àmbits del comerç electrònic. | A5 A6 A20 |
B7 |
C1 |
Comprendre la importància de les bases de dades com a dipòsit de tota la informació que gestiona una empresa a l'entorn del comerç electrònic. | A4 A11 A15 A20 |
B9 B15 |
C1 C4 |
Saber identificar els dos grans tipus d'informació utilitzada en les aplicacions de comerç electrónic: la que fa referència a l'operació de vendes de l'empresa i la que és útil per a la presa de decisions. | A4 A20 |
B7 |
C1 |
Conèixer els diferents sistemes de pagament que hi ha i saber quines són les seves propietats més importants. | A14 A20 |
B7 |
C1 |
Conèixer els principis operatius de la protecció del copyright de la informació multimedia tant pel que fa a la técnica de les marques d'aigua com a la de les empremtes digitals. | A6 A20 |
B7 |
C1 C4 |
Dissenyar i implementar una botiga electrònica per a venda de béns en format digital, combinant tots els coneixements adquirits a l'assignatura | A4 A6 A8 A9 A11 A12 A17 A20 |
B2 B4 B5 |