Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat en Mecànica (2003) |
Assignatures |
ESTRUCTURES METÀL·LIQUES I DE FORMIGÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ESTRUCTURES METÀL·LIQUES I DE FORMIGÓ | Codi | 20031213 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer, reconèixer, aplicar i diferenciar els diferents tipus de materials de les obres de construcció i com s’utilitzen. | A1 A2 A3 A9 |
C5 |
|
Aplicar i utilitzar adequadament en els projectes d’edificació, els diferents materials utilitzats en la construcció. | A1 A3 A4 A5 |
B2 B3 |
C5 |
Dissenyar i calcular una estructura d’un edifici. | A1 A2 A3 |
||
Organitzar i decidir un projecte d’edificació / i o d’obres en general, redactant posteriorment el informe professional o projecte, de manera rigorosa i entenedora els resultats del seu treball. | A2 A4 A6 A7 A8 |
C5 |
|
Conèixer i aplicar les diferents normes bàsiques i tecnològiques de l’edificació. | A4 |
||
Prendre consciència i sensibilitzar-se de l’impacte ambiental de les obres de construcció en general. | B8 |
C5 |
|
Conèixer i identificar els diferents elements i detalls constructius. | A4 A5 A9 |
||
Identificar els diferents agents que participen en la realització d’obres de construcció. | A10 |
B3 |
|
Contribuir a la sostenibilitat en l’elaboració d’un projecte d’obres de construcció, col•laborant i contribuint en la utilització dels residus reciclats en les obres de construcció. | A10 |
B6 B8 |
|
Prendre consciència i responsabilitzar-se de la seguretat i salut tant pel que fa a les persones com a l’edificació. | A10 |
B5 B6 |
|
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. | B7 |
C1 C3 C4 C5 |
|
Treballar en equip amb plena responsabilitat individual. | B4 B5 B7 |
C3 |