Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
MECÀNICA I TEORIA DE MECANISMES I |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | MECÀNICA I TEORIA DE MECANISMES I | Codi | 20224103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Resolució per part de l'alumne de problemes complexes aplicant el conceptes teòrics i pràctics. L'alumne lliurarà un document escrit amb la resolució del problema plantejat que serà avaluat. | 15 | ||||
Pràctiques a través de TIC |
|
Resolució per part de l'alumne de problemes bàsics aplicant el conceptes teòrics i pràctics. L'alumne lliurarà un document electrònic via moodle amb la resolució del problema plantejat que serà avaluat. | 5 | ||||
Proves de desenvolupament |
|
Dos examens amb resolucio de problemes i casos pràctics amb aplicació dels conceptes teòrics apresos a les sessions magistrals Primer examen, 25% Segon examen, 40% |
65 | ||||
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Resolocio breus de questions relacionades amb conceptes bàsics de l'assignatura | 15 | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
La nota minima de la segona prova de desenvolupament ha de ser superior o igual a 3 per poder fer mitja amb les altres notes d'avaluació continua. En el cas de que un alumne hagi participat activament en l'avaluació continua, els resultats obtinguts de les proves d'avaluació durant el curs comptaran, si li son favorables, en la nota final de la segona convocatória. |