Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Filologia Anglesa (2001) |
Assignatures |
TÈCNIQUES INNOVADORES DE L'ENSENYAMENT DE L'ANGLÈS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | TÈCNIQUES INNOVADORES DE L'ENSENYAMENT DE L'ANGLÈS | Codi | 12142209 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Holmberg, B., Shelley, M and White, C. (2005). Distance Education and Languages. Evolution and Change. United Kingdom: Multilingual Matters Ltd Hanson-Smith, E. (2000).Technology-Enhanced Learning Environments. USA: TESOL.Inc Walker R., Hewer S. & Davies G. (2008) Introduction to the Internet. Module 1.5 in Davies G. (ed.)Information and Communications Technology for Language Teachers (ICT4LT), Slough, Thames Valley University [Online]. Available at: http://www.ict4lt.org/en/en_mod1-5.htm Davies G. (ed.) (2008) Information and Communications Technology for Language Teachers (ICT4LT), Slough, Thames Valley University [Online]. Available at: http://www.ict4lt.org |
|
Complementària | |
Lighbrown, P. and Spada, N. (1999). How languages are learned. Oxford: Oxford University Press. |