2012_13
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Comunic. Política, Instit. i Corpor. en Entorns de Crisi i de Risc (2010)
 Assignatures
  FONAMENTS DE COMUNICACIÓ POLÍTICA, INSTITUCIONAL I CORPORATIVA
   Continguts
Tema Subtema
Publicitat Introducció a la publicitat com a procés de comunicació. Conceptes bàsics. Models teòrics de la publicitat. Història de la publicitat. L'anunciant. Les empreses publicitàries. L'estratègia publicitària. El missatge publicitari i la campanya. Els mitjans publicitaris.
Relacions públiques Introducció a les relacions públiques. Conceptes bàsics. Models teòrics.
Història de les rrpp. La comunicació de crisi i de risc. Context i rols dels relacions públiques. Relacions públiques i comunicació de crisi. Tipologia d'organitzacions.
Comunicació política Argumentació i persuasió de les campanyes electorals. Tècniques i estratègies de comunicació política. Comunicació de les institucions públiques.