Ciències Empresarials (2002) (Campus Terres de l'Ebre) |
Assignatures |
TÈCNIQUES DE COMUNICACIÓ COMERCIAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | TÈCNIQUES DE COMUNICACIÓ COMERCIAL | Codi | 16081008 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Tercer | Primer |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica | |
· Dossier/Recull d’articles i lectures preparats pels professors. · La Web de l’assignatura. · Llibre: O’Guinn, T, Allen, C. & Semenik, R. (2004) Publicidad y Comunicación integral de marca (Tercera edició). Editorial Thomson. |
|
Complementària | |
· DIEZ DE CASTRO, E. & MARTIN ARMARIO, E. & SNACHEZ FRANCO, M. (2002) Comunicaciones de marketing. Pirámide. Madrid · TELLIS, G. & REDONDO, I.(2002) Estrategias de publicidad y promoción. Pearson Educación. Madrid · ORTEGA, ENRIQUE, (1997).La Communicacion Publicitaria.Pirámide. · DÍEZ DE CASTRO, ENRIQUE I MARTÍN ARMARIO, ENRIQUE, (1993) . Planificación Publicitaria. Pirámide. · SABATÉ, JOAN, (1997). La Publicitat. Enciclopèdia Catalana. · TOSCANI, O. (1996). Adiós a la Publicidad. Omega. Barcelona. · ROCA, M. (2000) Yo soy aquel negrito: Los anuncios que marcaron nuestra vida. Martínez roca. Barcelona. · BASSAT, L. (2000) El libro rojo de las marcas: como construir marcas de éxito. Espasa. Barcelona. · DIEZ MEDRANO, J.(1999). La publicitat boca a boca. ¿Una mordedura sin antídoto? Grupo. Madrid. |