2012_13
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2009)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA PERSONA ADULTA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A3
A8
A9
A11
A12
A14
B4
Elaboració de pla de treball grupal i/o individual. Recerca de fonts documentals. Exposició oral, presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals. Treball autònom i de grup.
Cooperació amb el grup: 10 %
Assaig modificat: 20%
Per aprovar la categroia cal treure un 5 de mitjana i un 4,5 mínim a la prova d'assaig modificat
30 %
Pràctiques a laboratoris
A13
A14
Examen de demostració d'habilitats i coneixements sobre continguts pràctics treballats a l'aula de laboratori amb diferents escenaris. S'utilitzaran llistes de comprovació amb paraules claus que expressen l'habilitat mostrada i l'escala de qualificacions. 15%
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
A8
A9
A11
A12
B4
S'avaluaran 5 exercicis pràctics (4 activitats reflexives + 1 presentació oral en grup) treballats fora d'aula relacionats amb els continguts de les classes magistrals, seminaris i tallers de situacions i estudi de casos.
Els criteris d'avaluació de cadascun dels exercicis es poden consultar a la mateixa activitat al moodle. Per aprovar la categoria es requereix una mitjana de 5.
20 %
Proves objectives de tipus test
A3
A8
A9
A11
S'avalua, mitjançant 3 proves, el coneixement dels continguts treballats a les classes magistrals, seminaris i estudis de situacions i supòstis pràctics dels tallers.
Per fer la mitja i poder superar aquesta categoria cal assolir un mínim de 4,5 en cada una de les proves i s'aprovarà amb un 5.
35 %
Altres  

Per aprovar l'assignatura és requisit tenir aprovats el Portafoli i les proves misxtes

 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per aprovar l'assignatura es requisit tenir aprovats el portafoli, les proves objectives tipus test i l'aprenentatge basat en problemes, amb un mínim de 5 en cada categoria, segons els criteris ja explicats.

En segona convocatòria es recuperarà la part que quedi pendent de l'assignatura en consonància amb el que ha estat l'avaluació continuada:

-Si es suspèn el conjunt de la categoria portafoli, s'han de recuperar els exercicis suspesos.

-Si es suspèn l'ABP es recuperarà en una prova mixta o assaig modificat

-Si es suspen la categoria de les proves tipus test, es recuperarà amb el mateix tipus d'examen i amb el mateix criteri

Per aprovar l'assignatura en la convocatòria de recuperació es requisit tenir aprovats el portafoli, les proves objectives tipus test i l'aprenentatge basat en problemes, amb un mínim de 5 en cada categoria, segons els criteris ja explicats.

-->

Per aprovar l'assignatura es requisit tenir aprovats el portafoli, les proves objectives tipus test i l'aprenentatge basat en problemes, amb un mínim de 5 en cada categoria, segons els criteris ja explicats.
En segona convocatòria es recuperarà la part que quedi pendent de l'assignatura en consonància amb el que ha estat l'avaluació continuada:
-Si es suspèn el conjunt de la categoria portafoli, s'han de recuperar els exercicis suspesos.
-Si es suspèn l'ABP es recuperarà en una prova mixta o assaig modificat
-Si es suspen la categoria de les proves tipus test, es recuperarà amb el mateix tipus d'examen i amb el mateix criteri
Per aprovar l'assignatura en la convocatòria de recuperació es requisit tenir aprovats el portafoli, les proves objectives tipus test i l'aprenentatge basat en problemes, amb un mínim de 5 en cada categoria, segons els criteris ja explicats.