Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A4 |
Conèixer els factors causants d'estrès en el vinyer, les respostes fisiològiques de la planta i en funció de la seva interpretació, utilitzar les tècniques vitícoles adequades per a pal·liar els seus efectes del canvi climàtic
|
| A5 |
Conèixer les tècniques vitícoles de maneig del vinyer en la plantació i les operacions anuals de manteniment del cultiu i els sistemes adequats per a la protecció sanitària de la vinya amb la finalitat d'aconseguir la màxima qualitat del raïm.
|
| A6 |
Planificar el cultiu de precisió per a obtenir una òptima qualitat del raïm, considerant els factors del mitjà, clima i sòls, i les variacions interanuals. Coneixement de monitoratge en camp i interpretació de sensors
|
| A7 |
Disposar dels criteris necessaris per a decidir segons l'estat de maduració del raïm, la data de verema i l'entrada de la mateixa en celler.
|
| A8 |
Disposar dels criteris necessaris per a decidir segons l'estat de maduració del raïm, la data de verema i l'entrada de la mateixa en celler.
|
| A15 |
Disposar dels criteris necessaris per a decidir segons l'estat de maduració del raïm, la data de verema i l'entrada de la mateixa en celler.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació
|
| B2 |
Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes
|
| B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
|
| B4 |
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
|
| B5 |
S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup
|
| B6 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,...
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
|
| C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
|
| C4 |
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
|