TipoA
|
Código |
Competencias Específicas |
|
Comun |
|
AC1 |
Adquirir, desenvolupar i posar en pràctica un concepte de salut integral biopsicosocial d'acord amb les directrius establertes per la OMS. |
|
AC2 |
Reconèixer i argumentar la naturalesa psicológica del transtorns mentals i de comportament, i ser capaç d'identificar els factors psicològics associats als problemes de salut/malaltia. |
|
AC3 |
Identificar, descriure i comporar els difernts models d'avaluació, diagnòstic, intervenció i tractament en el camp de la Psicologia de la salut, així com les tècniques i procediments que d'ells se'n deriven per a la promoció de la salut i la prevenció de la malaltia. |
|
AC4 |
Panificar, desenvolupar i, en el seu cas, supervisar el procés d'avaluació psicològica dels diferents tipus de trastorns psicològics, així com dels factors psicològics implicats en les processos de salut i malaltia, en els diferents contextos, per a establir com a resultat d'aquesta avaluació el diagnostic concret. |
|
AC5 |
Dissenyar, desenvolupar, supervisar i, en el seu cas, avaluar plans i programes d'intervenció i tractament psicològic en el funció del diagnòstic i de les variables del tipus individual i social que concórren en cada cas i d'acord amb l'objectiu d'intervenció ( prvenció, tractament, rehabilitació, consell, entre d'altres) |
|
AC6 |
Dissenyar, desenvolupar i supervisar programes de prevenció de la malaltia i la promoció de la salut psicològica en tots els seus nivells ( universal, selectiva i indicada, comunitària, familiar, educativa, individual). |
|
AC7 |
Identificar el marc d'actuació del psicòleg de la sult i saber derivar al professional especialista corresponent. |
|
AC8 |
Mostrar habilitats de comunicació interpersonal i de maneig de les emocions adequades per a la interacció terapeuta/pacient efectiva, en els processos d'identificació del problema, avaluació, comunicació del diagnòstic i intervenció i seguiment. |
|
AC9 |
Identificar i formular problemes d'investigació en el context del seu exercici professional, i abordar-los d'acord amb el mètodes, tècniques i procediments d'investigació propis de la Psicologia. |
|
AC10 |
Ajustar-se a les obligacions deontològiques de la Psicologia en l'àmbit sanitari i mostrar un compromís ètic i professional pel que fa a les responsabilitats cíviques i socials, especialment en el que fa referència a la igualtat de les persones, el respecte a la diversitat i els valors propis d'una cultura democràtica. |
|
AC11 |
Analitzar i identificar les necessitat de potencials clients i establir objectius adequats al procés d'intervenció. |
TipoB
|
Código |
Competencias Transversales |
|
Comun |
|
BC1 |
Aprender a aprender. |
|
BC2 |
Resolver problemas complejos de forma efectiva. |
|
BC3 |
Aplicar el pensamiento crítico, lógico y creativo, demostrando capacidad de innovación. |
|
BC4 |
Trabajar de forma autónoma con responsabilidad e iniciativa |
|
BC5 |
Trabajar en equipo de forma colaborativa y responsabilidad compartida |
|
BC6 |
Comunicar información, ideas, problemas y soluciones de manera clara y efectiva en público o ámbitos técnicos concretos |
|
BC7 |
Tener sensibilidad en temas medioambientales |
TipoC
|
Código |
Competencias Nucleares |
|
Comun |
|
CC1 |
Dominar en un nivel intermedio una lengua extranjera, preferentemente el inglés. |
|
CC2 |
Utilizar de manera avanzada las tecnologías de la información y la comunicación. |
|
CC3 |
Gestionar la información y el conocimiento. |
|
CC4 |
Expresarse correctamente de manera oral y escrita en una de las dos lenguas oficiales de la URV. |
|
CC5 |
Comprometerse con la ética y la responsabilidad social como ciudadano y como profesional. |
|
CC6 |
Definir y desarrollar el proyecto académico y profesional. |