Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Enseny. d'Idiomes (CTE) (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE L'ADMINISTRACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE L'ADMINISTRACIÓ | Codi | 11615109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Adquirir el coneixement de les bases teòriques i pràctiques de l'ensenyament i l'aprenentatge de l'Administració d'empreses a la Formació professional. | |||
Aplicar el coneixement sobre la diversitat de disciplines de l'Administració d'Empreses a les orientacions didàctiques específiques de cada una de les disciplines. | |||
Saber contextualitzar els continguts del currículum d'Administració d'Empreses per dur a terme la programació a l'aula, dissenyant i desenvolupant projectes educatius, unitats de programació, activitats i materials adaptats al nivell educatiu i a la diversitat de l'alumnat. | |||
Utilitzar criteris de selecció dels aspectes conceptuals i pràctics més rellevants per a l'ensenyament d'Administració d'Empreses. | |||
Conèixer i aplicar estratègies docents que permetin promoure la comunicació entre els alumnes i el professor amb la finalitat de mantenir un bon clima per a l'aprenentatge de l'Administració d'Empreses. | |||
Saber analitzar, valorar i proposar activitats i orientacions didàctiques que puguin ser d'utilitat per a l'ensenyament de l'Administració d'Empreses i que permetin promoure el pensament crític entre els estudiants. | |||
Utilitzar la reflexió i l'autoavaluació sobre la pròpia formació i pràctica docent. | |||
Adquirir els coneixements necessaris per impartir docència a partir de projectes, així com, la direcció i la temporalització dels mateixos. | |||
Identificar el potencial educatiu i pedagògic de les TIC per utilitzar-lo com a instrument per el disseny i el desenvolupament de la docència. |