Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües Estrangeres (Esp. Llengua Estrangera/Ang.) (2010) |
Assignatures |
EL MARC COMÚ EUROPEU DE REFERÈNCIA PER A LES LLENGÜES |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | EL MARC COMÚ EUROPEU DE REFERÈNCIA PER A LES LLENGÜES | Codi | 12695104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Familiaritzar-se amb el Marc comú europeu de referència per a les llengües (MCER) i el Portafoli europeu de les llengües (PEL), en tant que documents de treball imprescindibles en l'exercici de l'ensenyament de llengües. | AC2 AC3 AC4 AC6 AC9 AC10 AR4 |
BC2 BC4 BC5 BC6 BC8 BC11 BC12 BC14 BC15 |
CC2 CC4 CC5 |
Familiaritzar-se amb el Plan curricular de l'Instituto Cervantes (PIC), que constitueix el desenvolupament, per al cas de l'espanyol, dels nivells comuns de referència explicitats al MCER. | AC2 AC3 AC4 AC6 AC9 AC10 AR4 |
BC2 BC4 BC5 BC6 BC8 BC11 BC12 BC14 BC15 |
CC2 CC4 CC5 |
Reflexionar sobre els fonaments metodològics del MCER, el PEL i el PCIC. | AC2 AC3 AC4 AC6 AC9 AC10 AR4 |
BC2 BC4 BC5 BC6 BC8 BC11 BC12 BC14 BC15 |
CC2 CC4 CC5 |
Analitzar les aplicacions del MCER, el PEL i el PCIC en l'aprenentatge, l'ensenyament i l'avaluació de llengües, amb especial referència a l'espanyol. | AC2 AC3 AC4 AC6 AC9 AC10 AR4 |
BC2 BC4 BC5 BC6 BC8 BC11 BC12 BC14 BC15 |
CC2 CC4 CC5 |