Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües Estrangeres (Esp. Llengua Estrangera/Ang.) (2010) |
Assignatures |
LA PRAGMÀTICA COMUNICATIVA A LA CLASSE DE LLENGUA ESTRANGERA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | LA PRAGMÀTICA COMUNICATIVA A LA CLASSE DE LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 12695234 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Ser conscient de la diferència existent entre l'ús "correcte" de la llengua i l'ús "adequat" social i culturalment. | AC3 |
CC4 |
|
Dissenyar unitats didàctiques apropiades per introduir aquests conceptes a l'aula d'L2. | AC6 |
||
Reflexionar individualment i en comú amb la resta de la classe sobre els continguts culturals que es transmeten a través de l'ensenyament d'una llengua estrangera. | AC6 |
BC7 BC9 |
CC3 |
Aplicar els continguts pragmàtics a la classe de llengua estrangera: Actes de parla, comunicació no verbal, cultura material, usos i costums, modismes, expressions col·loquials, etc. | AC7 |
BC7 BC9 |
CC3 |
Reflexionar sobre la interculturalitat a l'aula i el paper del docent com a mediador cultural. | AC7 |
BC1 |
CC5 |