Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Pedagogia (2009) |
Assignatures |
INVESTIGACIÓ I INNOVACIÓ EN EL CONTEXT PROFESSIONAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | INVESTIGACIÓ I INNOVACIÓ EN EL CONTEXT PROFESSIONAL | Codi | 11214207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
TEJADA, J. Y GIMÉNEZ, V. (COORDS.), Formación de Formadores. Escenario aula, 2006, Thomson TEJADA, J. Y GIMÉNEZ, V. (COORDS.), Formación de Formadores. Escenario institucional, 2007, Thomson MEDINA, A. Y DOMÍNGUEZ, M.C., Didáctica. Formación básica para profesionales de la educación, 2009, Universitas-UNED TEJADA, J., Los agentes de la innovación en los centros educativos (profesores, directivos y asesores), 1998, Aljibe SENGE, P., La danza del cambio. El reto de avanzar en las organizaciones que aprenden, 2000, Gestión 2000 TEJADA, J., El proceso de investigación científica, 1997, Fundación La Caixa AGUILAR, J. (COORD.), La Gestión del cambio, 2003, Ariel AUBREY, R. Y COHEN, P., La Organización en aprendizaje permanente : estrategias prácticas para ganar ventajas competitivas, 1995, Deusto BURKE, W.W. Y HAYDEN, S. , Técnicas para el cambio organizacional, 1983, McGraw-Hill Carballo, Roberto, Innovando en la empresa : hacia un modelo innovador de dirección empresarial , 1999, Gestión 2000/Aedipe CIDEM, Guia de gestió de la innovació. Part 1: Diagnosi, 2003, CIDEM-Generalitat de Catalunya CINCO DÍAS, Innovación en la gestión empresarial, 1997, CINCO DÍAS y Ernst & Young Consultores Fullan, Michael, Liderar en una cultura de cambio, 2002, Octaedro HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS, Cómo gestionar el cambio: para reducir la resistencia, 2006, Gestión 2000 MITRANI, A.; DALZIEL, M.; y SUÁREZ DE PUGA, I. , Las Competencias : clave para una gestión integrada de los recursos humanos, 1997, Deusto MONCLÚS, A. , Formación y empleo : enseñanza y competencias, 2000, CISS ZIMMERMANN, A. , Gestión del cambio organizacional: caminos y herramientas, 1998, Abya Yala Arnal, J.; Del Rincón, D. y Latorre, A. , Investigación educativa, 1992, Labor Carr, W. & Kemmis, S. , Becoming Critical: Education, Knowledge and Action Research, 1986, Falmer CREA. (2006-2011), INCLUD-ED. Strategies for inclusion and social cohesion from education in Europe, , Integrated Project, Priority 7 of the Sixth Framew CREA. (2001-2004). , WORKALÓ. RTD. The creation of New occupational patterns for cultural minorities. The Gypsy case. , , Improving the Socio-economic Knowledge Base Denzin, N. & Lincoln, I. , The Sage handbook of Qualitative Research. Third edition, 2005, Thousand Oaks, CA: Sage Denzin, N. & Lincoln, I. , Strategies of Qualitative Inquiry. Third edition, 2008, Thousand Oaks, CA: Sage Gómez, A.; Díez, J.; Ormazábal, J.; Flecha, R.; Vilà, R. , Estadística básica para educadores, 2012, Síntesis Gómez, A.; Puigvert, L. & Flecha, R. , Critical Communicative Methodology: Informing Real Social Transformation Through Research, 2011, Qualitative Inquiry, 17(3), 235-245 Gómez, J., Latorre, A., Sánchez, M., & Flecha, R. , Metodología comunicativa crítica, 2006, Hipatia Hesse-Biber, S. N. , Mixed methods research: Merging theory with method, 2010, Guilford Press Latorre, A.; Del Rincón, D. y Arnal, J. , Bases metodológicas de la investigación educativa, 1996, Hurtado Ediciones Mertens, D. M. , Mixed methods as tools for social change, 2011, Journal of Mixed Methods Research, 5, 195-197 Ruiz Olabuena, J. I. , Metodología de la investigación cualitativa, 1996, Universidad de Deusto Sierra Bravo, R. , Técnicas de investigación social. Teoría y ejercicios, 1992, Paraninfo |
Complementària | |