Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
SALUT PÚBLICA I EDUCACIÓ PER A LA SALUT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | SALUT PÚBLICA I EDUCACIÓ PER A LA SALUT | Codi | 18224007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Identificar les variables que influeixen en el procés salut-malaltia-atenció Descriure la historia natural del procés salut-malaltia-atenció i aplicar estratègies de prevenció de la malaltia i promoció de la salut Aplicar els fonaments de l’educació per a la salut, fomentant la capacitació de la persona, familia i comunitat per a gestionar la pròpia salut | |
A3 |
Adquirir habilitats per a desenvolupar programes d'educació per a la salut en diferents àmbits d'actuació Conèixer els programes de prevenció de la malaltia i d’educació per a la salut Identificar i aplicar les diferents estratègies de prevenció de la malaltia i promoció de la salut al llarg del cicle vital. | |
A19 |
Identificar i analitzar els determinants de la salut aplicant cuidatges integrals d’infermeria adequats a les necessitats de la persona, familia i comunitat | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B7 |
Reconèixer el concepte de desenvolupament sostenible Identificar els diferents agents mediambientals que poden alterar l’estat de salut de la persona , familia i comunitat. Interpretar i diferenciar les implicacions socials, econòmiques i ambientals en funció de determinats posicionaments ideològics i politics | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |