Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Grau d'Enologia (2014) |
Assignatures |
ANÀLISI QUÍMICA ENOLÒGICA II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | ANÀLISI QUÍMICA ENOLÒGICA II | Codi | 19224110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Ser capaç d'aplicar adequadament la química a l'enologia. Conèixer el fonament de les tècniques analítiques emprades al laboratori enològic Demostrar habilitat en el laboratori d'anàlisi enològic Saber interpretar dades i resultats experimentals Ser capaç de seleccionar el mètode d'anàlisi més adequat al problema enològic plantejat | |
A9 |
Conèixer el fonament de les tècniques analítiques emprades al laboratori enològic Conèixer i saber utilitzar el material del laboratori enològic Saber destriar entre mètodes oficials i mètodes de rutina i els resultats que aquests proporcionen Saber interpretar dades i resultats experimentals Ser capaç de seleccionar el mètode d'anàlisi més adequat al problema enològic plantejat Demostrar habilitat en el laboratori d'anàlisi enològic | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Entén el problema i és capaç de desglossar-lo en parts manipulables Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes Troba la solució adequada | |
B5 |
Accepta i compleix les normes del grup Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |