Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Estudis Avançats en Administració i Dret públic (2011) |
Assignatures |
DRET I POLÍTIQUES DE LA UNIÓ EUROPEA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | DRET I POLÍTIQUES DE LA UNIÓ EUROPEA | Codi | 15645106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A5 |
Comprèn el context normatiu complex i plural on interactuen normes i institucions internacionals, europees, estatals i transnacionals, sabent diferenciar, interpretar i aplicar correctament la normativa en vigor per a cada cas concret. Coneix els conceptes i principis estructurals del Dret de la Unió Europea, la seva gènesi, evolució històrica i formulació jurídica actual. | |
A6 |
Proposa solucions a problemes concrets a través d'un breu treball de recerca sobre un qüestió relacionada amb la realitat actual de la Unió Europea. Identifica i fa servir les fonts d'informació primàries i secundàries més rellevants, incloses fonts en llengua anglesa. N’avalua el seu contingut i la seva idoneïtat en el marc d'un discurs clar i coherent, utilitzant durant tot el procés les tecnologies de la informació i de la comunicació. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses i identifica els resultats d'innovació i els seus efectes Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes | |
B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup i promou la resolució constructiva dels conflictes Té en compte els punts de vista dels altres i interactua amb ells de forma constructiva Accepta i compleix les normes del grup Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip Contribueix a la cohesió del grup amb la seva forma de comunicar i relacionar-se | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic En les seves presentacions utilitza medis de suport El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) Fomenta la participació de les seves audiències i pregunta de forma constructiva per aconseguir el diàleg | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |