Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Criteris i procediments d’avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 20705301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
24 | Treball fi de màster | Primer | AN conv. única |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat) i una avaluació externa (per part del centre de pràctiques). | ||||||||||||||||||||||||||||
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||||||||||||||||||||
Supervisió |
|
L'elaboració del treball fi de màster es porta a terme amb la supervisió contínua del director del treball. En aquest procés s'efectua la integració de l'alumne en l'equip d'investigació on es porta a terme el treball. L'alumne s'incorpora com un membre més de l'equip i participa en els seminaris, reunions, debats, exposicions, conferències i altres activitats pròpies de l'equip d'investigació. | 40% | |||||||||||||||||||||||||
Presentació i defensa del treball de fi de grau / màster |
|
Presentació davant d'un tribunal de tres membres (en el qual no està inclòs el supervisor del treball) del treball realitzat durant un màxim de 20 minuts. | 60% | |||||||||||||||||||||||||
Altres | ||||||||||||||||||||||||||||
Altres comentaris i segona convocatòria | ||||||||||||||||||||||||||||
OBSERVACIONS: Assignatura que sols disposa d'una sola convocatòria d'avaluació. Els estudiants que matriculin aquesta assignatura no podran sol·licitar la convocatòria addicional d'exàmens. Per tal d'aconseguir una avaluació correcta de les competències definides, en aquest apartat s'especifiquen les etapes d'avaluació: • D'acord amb els objectius educatius del TFM, definim les competències específiques i transversals que s'han d'avaluar. L'avaluació estarà orientada a ajudar l'estudiant a ser conscient dels errors i defectes potencials. Cal tenir en compte que el treball fi de màster 'està dirigit a iniciar l'estudiant en la recerca. - Informe escrit. En la seva avaluació, els supervisors avaluaran també els aspectes relacionats amb el treball personal al laboratori: maduresa científica dels estudiants, la capacitat de treball personal, la iniciativa, la qualitat dels debats al llarg del treball, la col · laboració dins del grup de recerca, ... |