Educational guide Faculty of Arts |
english |
Teaching and Learning English as a Foreign/Second Language (2015) |
Subjects |
MATERIALS AND TECHNIQUES IN ELT |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2016_17 |
Subject | MATERIALS AND TECHNIQUES IN ELT | Code | 12865103 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Compulsory | First | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A2 |
Analitza els factors que intervenen en la producció / comprensió d'una llengua estrangera | |
A3 |
Ordena i s'estructura el procés d'aprenentatge en base a un model comunicatiu, basat en l'acció (comprensió, producció, interacció i mediació oral i escrita) d'acord amb les orientacions del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües del Consell de Europa | |
A4 |
Analitza, compara, avalua, selecciona i adapta de forma reflexiva i crítica material adequat per presentar, practicar i corregir elements de comunicació oral i escrita en llengua anglesa d'acord amb el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües del Consell d'Europa | |
A7 |
Identifica i aplica els processos d'interacció i comunicació a l'aula, domina i aplica les destreses i habilitats necessàries per fomentar l'aprenentatge a l'aula | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1 |
Contrast their own mental schemas with those of others and exploit the differences as an opportunity to learn. | |
B4 |
Recognize the good and bad points of their approach to a particular task. | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C1 |
Use software for off-line communication: word processors, spreadsheets and digital presentations. |