Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria i Tecnologia dels Sistemes Electrònics (2014) |
Assignatures |
CONTROL DIGITAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | CONTROL DIGITAL | Codi | 17675105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Utilitza els mecanismes bàsics del mostreig i la reconstrucció de senyals analògiques. Coneix i aplica la relació entre la transformada Z i la transformada de Laplace estrella. Utilitza els criteris d'estabilitat dels sistemes de temps discret. Realitza el modelatge de sistemes de temps continu mitjançant convertidors A / D i D / A i processadors digitals emprant la noció de funció de transferència de polsos. | |
A2 |
Utilitza les tècniques més comunes de discretització de sistemes analògics: transformació bilineal, Z adaptada, conservació de la resposta a l'impuls i conservació de la resposta a l'esglaó. Dissenya controladors digitals en el domini de la freqüència. Utilitza els fonaments del control digital multivariable: representació de la planta en l'espai d'estat, discretització de les equacions d'estat, assignació de pols i estimació de l'estat. Utilitza els aspectes més rellevants relacionats amb l'execució dels algorismes de control digital: sistemes de coma fixa, quantificació de coeficients, cicles límit i errors de quantificació. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4 |
Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
B6 |
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |